Sivut

4.5.2013

Kurkistus keittiöön


Moi kaikki!
Lauantain tunnelmakuvissa pääsette hieman kurkistamaan keittiöömme. Kuten aikaisemmin olen kertonut rakastan kylttejä ja tekstejä... käytänkin niitä melkeinpä missä vain.
Käytävästämme on käynti keittiöön, wc:hen, olkkariin ja kellaritiloihin.
Kunkin huoneen oviaukon yläpuolelle olen laittanut englanninkieliset kuvaukset kyseisestä huoneesta.
Kirjaimet ovat ihanan isoja ja näyttävän kokoisisa ja luovat kivaa ilmettä käytävään.




Pidän erityisen paljon kuluneista, rouheista pinnoista, materiaaleista joissa on hieman särmää.
Vanhat kuluneet maalipinnat, vanhat laudat, pelti (ruostuneena vielä enemmän must have), pellava, juutti, risut, oksat...







Vanha kulunut ikkunanpoka, pääsi parhaalle paikalle keittiön pitkälle hyllylle. Pokaa piti vielä vähän hioa, kun oli mielestäni liian siisti ja halusin vielä kuluneemman pinnan ;). 
Kuten huomaatte en ole millään muotoa minimalistinen sisustaja vaan pidän paljosta tavarasta. Mutta mielestäni vaikka tavaraa on paljon tunnelmasta ei tule ollenkaan levoton, kun tuotteet puhuvat samaa muotokieltä ja kaikki matsaa yhteen.
Tietysti oikeanlaisella somistamisella saadaan harmoninen kokonaisuus.




 Kukkia sisustuksessa minulla on vain keittiössä. Olen karsinut niitä tarkoitukselle hieman vähemmälle. Ja toisaalta muutamalle kukalle on tainnut käydä vähän huonosti muistamattoman kukkien kastelijan..














Oliiviöljykaapista löytyvät öljyt, joita aina tuon mukanani kreikan matkoiltani. 
Keittiön kattoon olen ripustanut vanhan leipälapion, jossa on vanhaa-aikaa mukaillen tietysti ruisleipäsiä ja valkosipulia.




Keittiössä oviaukon päällä on minun tekemäni sisustuslauta. Tässä tulee vanha-aika hyvin esille. Lauta on aidosti 1950-luvulta. Lautaan olen kirjoittanut tekstin. Somisteena ajanpatinoima ruokalusikka ja risuista tekemäni sydän suoraan lautaan kiinnitettynä.
Sisustuslautoja olen tehnyt erilaisilla teksteillä varustettuna.




Ihanaa lauantai-illan jatkoa kaikille !

Tuija

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti